Preturi
Denumire | Durata (minute) | Varsta copil aplicare min-max | Pret (lei) |
---|---|---|---|
ABAS 2 | 60 | 0-18 | 500 |
ADOS 2 | 60 | 1-18 | 800 |
ASEBA | 30 | 6-18 | 450 |
ASRS | 30 | 2-18 | 450 |
BASC 2 | 30 | 6-25 | 550 |
BASC 3 | 30 | 3-18 | 550 |
BRIEF 2 | 15 | 5-18 | 450 |
BROWN EF/A SCALES | 15 | 3-18 | 450 |
CDI | 15 | 7-19 | 450 |
CHESTIONAR SUPLIMENTAR (brosura extra) | 6-18 | 100 | |
CONNERS 3 | 30 | 1-18 | 450 |
CONSULT INITIAL PARINTE | 30 | 8-15 | 250 |
DDE-2 (ELEVI CLASA II-VIII) | 50 | 2-21 | 700 |
GADS | 50 | 2-21 | 500 |
MACI | 40 | 13-18 | 650 |
MASC | 20 | 8-18 | 450 |
NEPSI II Evaluare Generala | 75 | 3-16 | 1400 |
NEPSI II Evaluare Selectiva | 100 | 5-16 | 1700 |
NEPSI II Decalaje de invatare – Citit | 100 | 5-16 | 1700 |
NEPSY II Intarzieri/Tulburari de limbaj | 125 | 5-16 | 2100 |
NEPSY II Decalaje de invatare -Matematica | 125 | 5-16 | 2100 |
NEPSY II Atentie/Concentrare | 125 | 5-16 | 2100 |
NEPSY II Decalaje sociale/interpersonale | 150 | 5-16 | 2500 |
NEPSY II Evaluare completa | 200 | 3-16 | 3400 |
NEPSY II Sedinta suplimentara 50 min | 50 | 3-16 | 700 |
NEPSY II Sedinta suplimentara 30 min | 30 | 3-16 | 400 |
PDDBI | 60 | 1-18 | 600 |
RISE | 20 | 9-18 | 450 |
Evaluare anxietate prescolari /SPENCE | 15 | 2-6 | 350 |
SENSORY PROFILE 2 | 30 | 3-15 | 450 |
SRS 2 | 20 | 2-18 | 450 |
WISC IV 2 sedinte | 50 cu 50 | 6-16 | 1000 |
WISC IV sedinta suplimentara | 30 | 6-16 | 270 |
- Psiholog Clinician Specialist
- Supervizor în Psihologie Clinică
- Psiholog Psihoterapeut Autonom cu specializare complementară în terapia copilului, cuplului, familiei.
SCURTĂ DESCRIERE
Sunt Marana Matei și profesez ca psiholog din 2010. Sunt interesată de intervențiile multidisciplinare și o am abordare sensibilă în ceea ce privește diferențele individuale, diversitatea culturală, de gen și neurodiversitate.
Am absolvit studiile la una dintre cele mai prestigioase facultăți din lume în domeniul psihologiei, University College London (UCL, Marea Britanie), unde am avut oportunitatea de a interacționa cu persoane din medii culturale diverse.
Ulterior, am lucrat cu adulți, copii, adolescenți și familii din medii socio-economice variate și în situații caracterizate de complexitate ridicată, cum ar fi sărăcia extremă, adicții, post detenție, imigranți, sistemul de protecție socială, persoane cu dizabilități sau cu diagnostic psihiatric.
Aceste experiențe mă ajută să am o abordare atentă la diversitate și să înțeleg importanța contextului specific în care se află fiecare persoana aflată în procesul de evaluare sau intervenție.
FORMARE ACADEMICĂ
2007-2010
- BSc Psychology, University College London (UCL), Marea Britanie
2010-2012
- Master Psihologie Clinică, Facultatea de Psihologie și Științele Educației (Universitatea București), România
- Master Neurobiologie, Facultatea de Biologie (Universitatea București), România
2022-2023
- International Award for Special Education Needs Coordinator iSENCO, Real Training in partnership with Middlesex University London, Marea Britanie
FORMARE PROFESIONALĂ
2012-2016
- Psihoterapii Scurte Colaborative Orientate pe Soluţii și Resurse
2014
- Psihoterapie Sistemică de Cuplu și Familie
2015-2017
- Psihoterapie Ericksoniană în Abordare Copilului, Cuplului și Familiei
- Hipnoză Clinică (2015-2017)
2021
- Evaluare și Expertiză Psihologică Clinică pentru Copil, Adult și Familie
2023
- Expertiză Psihologică a Copilului și Familiei Aflate în Divorț
EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ
2014 – prezent
Practică Privată
- Psiholog clinician și psihoterapeut
- Supervizare în psihologie clinică
- În perioada 2019-2023 am oferit servicii conexe actului medical prin colaborări cu medici specialiști (psihiatrie pediatrică, clinică de nutriție)
2017 – prezent
Avenor College
- Scoală bilingvă (română-engleză), liceul urmează curricula Cambridge (IGCSE, A Levels)
- Activitate:
- Psiholog liceu
- Coordonator “Personalized Approach”, Access Arrangements.
- A Level Psychology Teacher (2017-2022)
2017 – 2020
Asociația Ateliere fără Frontiere
- ONG, integrarea pe piața muncii din România a persoanelor din medii vulnerabile
- Activitate:
- Psiholog clinician și psihoterapeut
- Intervenție psihologică pentru beneficiarii organizației din medii defavorizate (sărăcie extremă, consum substanțe, victimele violenței domestice, persoane provenite din sistemul de protecție etc.)
- Dezvoltarea alături de echipa organizației a unei metodologii de inserție pe piața muncii a persoanelor din medii defavorizate
2014-2017
Asociaţia Valentina România
- ONG, sprijinirea copiilor din grupurile vulnerabile pentru prevenirea abandonului școlar
- Activitate:
- Psiholog clinician și psihoterapeut
- Intervenție psihologică pentru copiii și adolescenții proveniți din medii defavorizate, în special Cartierul Ferentari
- Evaluare copiilor și adolescenților
- Consiliere parentală
- Intervenție multidisciplinară alături de asistentul social și psihopedagog
2013-2015
Fundaţia Soros România, Psiholog și asistent cercetare
- Specificul proiectelor la care am participat: integrarea imigranților, prevenirea abandonului școlar, intervenție în comunități predispuse la marginalizare și discriminare
- Activitate:
- Intervenție psihologică adresată copiilor, adolescenților și familiei
- Intervenție la nivelul școlii și comunității (psihoeducație, ateliere tematice etc.)
- Cercetare: mecanismele de integrare în mediul educațional ale adulților și ale minorilor imigranți în sistemului de învățământ românesc.
2012 – 2015
Asociaţia AMURT, Psiholog voluntar
- ONG, susținerea tinerilor în tranziția de la sistemul public de protecție socială către o viață independentă, persoane fără adăpost
- Activitate:
- Intervenție și evaluare psihologică pentru beneficiarii organizației
- Grupuri de suport
- Psihoeducație
2008-2014
Ambulatorii de specialitate psihiatrie, Psiholog voluntar
- Centrul de Evaluare şi Tratament a Toxicodependenţelor pentru tineri „Sfântul Stelian”, Bucureşti (perioada 06.2008 – 10.2014 și 03.2012-07.2012)
- Spitalul de Psihiatrie Săpunari, judeţul Călăraşi (perioada 06.2014–10.2014)
- Activitate: sprijinirea procesului de psihodiagnostic sub îndrumarea psihiatrului, consiliere de sprijin individuală, terapie ocupațională, grupuri de sprijin pentru pacienți
FORMARE CONTINUĂ
2023
- Strengthening Executive Function Skills for Children
- Reveal Their Story: Using the MIGDAS-2 with Older Adolescents and Adults. Training cu autoarea instrumentului MIGDAS, Dr. Marilyn Monteiro
- ADOS 2, Autism Diagnostic Observation Schedule. Training cu autoarea instrumentului ADOS 2, Dr. Somer Bishop
2021
- Bader-Pearson Developmental Model Of Couples Therapy. Nancy St. John and Katherine Waddell
- Art Of Psychotherapy. Jeffrey Zeig, The Erickson Foundation
2016-2018
- Kid’s Skills, Ben Furman (2018)
- Schema therapy (2017). Paul Kasyanik & Elena Romanova, St. Petersburg Schema Therapy Institute
- Motivational Interviewing. David Prescott (2016)
________________________________________________________________________________
2023
- Abordarea Psihoterapeutică a Persoanelor Hipersenzitive
- Evaluarea Clinică a Copilului și Adolescentului
- Interviul Clinic Structurat DSM-5, SCID 5
2022
- Cognitive 3D: GAMA, IST, MAB II
- Evaluarea Psihologică a Copilului cu Cerințe Educaționale Speciale CES
- Diagnosticul Diferențial în Psihologie Clinică și Psihoterapie
- Evaluarea Copilului și Adultului cu Tulburare de Spectru Autist, Realizarea Raportului de Psihodiagnostic
- Nepsy II
- Hiperactivitatea cu Deficit de Atenție: Evaluare Clinică și Educațională, Diagnostic Diferențial și Programe de Intervenție
- Hiperactivitatea cu Deficit de Atenție: Program Integrat de Intervenție Psihologică Centrat pe Copil, Familie și Școală
- Evaluarea Psihologică a Copilului cu Întârziere în Dezvoltare și/sau Tulburare din Spectrul Autist
- Dislexia, Disgrafia și Discalculia la Copil: Strategii de Psihodiagnostic Clinic și Programe de Intervenție
2020
- Psihodiagnostic și Intervenție Clinică în Tulburarea de Stres Post-Traumatic, Redactarea Protocolului De Examinare Psihologică
- Teste, Metode și Tehnici Utilizate în Psihologia Clinică pentru Evaluarea Persoanelor cu Dizabilități și Nevoi Speciale – Tulburarea Psihotică
2013-2018
- Evaluare, Expertiză și Intervenție Psihologică Clinică Primară în Abuzul Sexual la Copil (2018)
- Tehnici de Intervenție Psihologică Primară în Cazurile de Abuz și Divorț (2017)
- Utilizarea Mijloacelor Expresiv-Creative (Desen, Modelaj, Joc) în Evaluarea și Terapia Copiilor (2017)
- Psihodiagnoza și Intervenția Psihoeducațională în Sistemul Familial al Copiilor și Adolescenților cu Probleme Școlare (2013)