Preturi
Denumire | Durata (min.) | Varsta copil aplicare min-max | Pret (lei) |
---|---|---|---|
ABAS 2 | 60 | 0-18 | 500 |
ADOS 2 | 60 | 1-18 | 800 |
ASEBA | 30 | 6-18 | 450 |
ASRS | 30 | 2-18 | 450 |
BASC 3 | 30 | 3-18 | 550 |
BRIEF 2 | 15 | 5-18 | 450 |
BROWN EF/A SCALES | 15 | 3-18 | 450 |
CDI | 15 | 7-19 | 450 |
CHESTIONAR SUPLIMENTAR (brosura extra) | 100 | ||
CONNERS 3 | 30 | 6-18 | 450 |
CONSULT INITIAL PARINTE | 30 | 1-18 | 250 |
DAYC 2 | 50 | 0-6 | 500 |
GADS | 50 | 2-21 | 500 |
MASC | 20 | 8-18 | 450 |
MIGDAS 2 | 60 cu 60 | 3-18 | 800 |
PDDBI | 60 | 1-18 | 600 |
SENSORY PROFILE 2 | 30 | 3-15 | 450 |
SRS 2 | 20 | 2-18 | 450 |
WISC IV | 50 cu 50 | 6-16 | 1000 |
WISC IV sedinta suplimentara | 30 | 6-16 | 270 |
Consiliere post testare pentru implementare recomandari | 50 | 300 | |
Consiliere /psihoterapie | 50 | 400 |
Am început activitatea de psiholog in 2011, acumulând o experiență de 6 ani în lucrul cu adulții in psihologia muncii și apoi in psihologie clinica. Următorii 6 ani m-am specializat în evaluarea copiilor și adolescenților neurodivergenți, cu focus pe cei cu TSA, ADHD, cu dizabilități intelectuale și tulburări specifice de învățare. Abordarea mea este fundamentată pe o perspectivă neuro-affirming și transdiagnostică, încorporând principiile terapeutice de evaluare pentru a oferi servicii adaptate nevoilor individuale ale fiecărui client.
De asemenea, pe lângă interesul pentru metodologie și evaluare, am urmărit să-mi dezvolt abilitățile de intervenție specific pentru această categorie de copii, având ca baza de intervenție terapia cognitiv-comportamentală. Deși este o bază de pornire practica m-a îndrumat să învăț să adaptez tehnicile terapeutice cu alte forme din terapie corporală sau polyvagală.
Pregătire profesională
- iunie 2023 – Neuro-Affirmative Adolescent Autism Assessments: A Comprehensive Training
- decembrie 2021 – Trauma si capacitatea de a simti: Aspecte clinice la pacienții care au suferit traume;
- martie 2019 – in nov 2021 – AHPCC Formare in psihoterapie cognitiv-comportamentala;
- februarie 2019: Workshop – Principii și elemente de bază în psihosexologie;
- noiembrie 2018: Workshop – Evaluare și expertiză psihologică clinică pentru copilul abuzat/neglizat;
- martie 2017: Evaluarea psihologică a copilului cu cerințe educaționale speciale;
- noiembrie 2016: Tulburările disruptive, de control al impulsurilor și de conduită la copil și adolescent: comorbiditate, strategii de psihodiagnostic și intervenție clinică și educațională;
- aprilie 2016: Workshop – Evaluarea și expertiza psihologică clinică pentru copilul abuzat/neglizat și în situații de divorț;
- aprilie 2015: Workshop – Handicapul profesional – între limite și intervenții;
- sept 2015: Workshop – Rolul și particularităților psiho-individuale în determinarea performanței și reușitei profesionale;
- aprilie 2015: Workshop – Handicapul profesional – între limite și intervenții; Asociația Alianța pentru copil și familie;
- 2012-2014: Master – Psihologie clinică şi consiliere psihologică; Universitatea Hyperion, Bucureşti, ROMÂNIA;
- 2012-2014: Formare continuă de lungă durată – Psihologia muncii, Asociaţia SmartPsy, Bucureşti, ROMANIA;
- mai 2014: Workshop – Elemente specifice și orientări ale evaluării psihologice în domeniul psihologiei muncii și transporturilor
- mai 2014: Workshop – Evaluare aptitudinală comprehensivă MAB-II
- martie 2014: Workshop – Evaluarea psihologica individuala standardizata in selectia de personal (Modul I – Psihodiagnoza aptitudinilor cognitive în evaluarea şi selecţia personalului
Modul II -Psihodiagnoza personalităţii cu ajutorul chestionarelor în evaluarea şi selecţia personalului)
- august 2013: Workshop – Întroducere în psihocardiologie
- 2012 – Modul psihopedagogic I şi II
- 2010-2012: Master – Psihologie judiciară; Universitatea Hyperion, Bucureşti, ROMANIA
- 2007-2010: Licenţă – Facultatea de psihologie; Universitatea Titu Maiorescu, Bucureşti, ROMANIA
Experienţă profesională
Perioadă: 2017-2023
Angajator: Clinica Medicală pentru Copii Maria
Funcția: psiholog clinician
Responsabilități:
- evaluarea şi testarea copiilor și adolescentiilor cu TSI, TSA, ADHD, ID, sindroame genetice; alcătuirea metodologiei de evaluare conform standardelor de evaluare in vigoare cât și a literaturii de specialitate;
- elaborarea şi redactarea rapoarte comprehensive de evaluare psihologică;
- crearea unor materiale psiho-educaţionale pentru adolescenți și părinți (pentru îmbunătățirea relației părinte-copil, gestionarea crizelor emoționale, gestionarea comoportamentelor disruptive etc)
- consilierea părinților și copiilor cu privire la dificultăți de adaptare în mediul școlar;
- elaborarea și implimentarea unor programe, educaționale/comportamentale individualizate de lucru, raportate le nivelul copilul;
- activitati de stimulare cognitiva pentru dezvoltarea/imbunatatirea abilitatilor prescolare/scolare la copii cu TSI, TSA, ADHD, disabilitati intelectuale;
- consiliere psihologica pentru copii si adolescenti pentru ameliorarea starilor de anxietate, agitatie. Dezvoltarea/imbunatatirea abilitatilor sociale, dezvoltarea unor abilitati din teoria mintii, gestionarea situatiilor de furie/anxietate
- adaptarea și creearea unor scorări automate a testelor clinice, care generează scorarea rezultatelor și profilul general al probelor (Excel, VBA)
- crearea unei baze de date cu copiii din clinica, care sa permita o selectarea mai usoara dupa criterii precum: diagnostic, scor la diverse teste, etc cu scopul monitorizării progresului terapeutic;
- traducerea de materiale și studii cu privirea la imbunatatirea metodologiei de evaluarea cat si la implementarea de programe individualizate de interventie;
Periodă: 2011 – 2017
Angajator: Societate profesională de psihologie Crăciun & Bacalearos
Funcţie: Psiholog cu competenţe în psihologie clinică şi psihologia muncii
Responsabilităţi:
- evaluarea şi testarea diferitelor categorii profesionale; alcătuirea metodologiei de evaluare conform profilului ocupaţional specific;
- crearea de etaloane specifice pentru anumite categorii profesionale de risc;
- evaluare clinică a personalului externat din spitalele de psihiatrie pentru reluarea activităţii;
- interviu motivaţional pentru cresterea aderenţei şi complianţei la tratament;
- evaluare comprehensivă şi estimare generală a funcţionării cognitive şi individuale a pacienţilor psihiatrici şi elaborarea de recomandări care să vizeze o adaptare şi revenire optimă în câmpul muncii (reabilitare vocațională, readiness-for-work);
- consiliere suportivă; managementul stresului, anxietăţii, furiei
- elaborarea şi redactarea de caracterizări, profile și rapoarte de evaluare psihologică;
- selecţie de personal;
- consiliere şi orientare vocațională;
- analiză statistică de bază (SPSS) a scorurilor obţinute de grupuri profesionale ţintă pentru determinare unor praguri limită pentru identificarea subiecţilor cu risc profesional;
- crearea unor materiale psiho-educaţionale cu privire la lucrul în ture şi recomandări de adaptare a ritmului circadian la trecerea dintre ture (cresterea toleranţei pentru lucru în tura de noapte);